Auto100.ro in presa

O alta firma specializata in tuningul auto este Auto Accesorii, infiintata in anul 2006 de Ioan Vulpe, care a decis sa isi deschida afacerea la 33 de ani. Antreprenorul sustine ca s-a orientat catre piata de tuning deoarece avea o evolutie destul de stabila si ca in alegerea sa a contat foarte mult nivelul de experienta de care dispunea. "Experienta acumulata in cei 12 ani in care am profesat in domeniu m-a determinat sa imi fac o afacere personala", a declarat el.
Vulpe este unicul fondator al firmei, singura pe care o detine, si a decis initial sa puna foarte mult accentul pe promovare, chiar daca nu dispunea de prea multi bani. Prima investitie a antreprenorului a fost de aproape 1.000 de euro in doua site-uri care urmau sa ii asigure publicitatea necesara pentru un start bun pe piata.
Auto Accesorii este specializata in special in kituri de tuning de exterior si de interior si mai putin pe motorizare. Firma a reusit sa se dezvolte in timp, bazandu-se in special pe furnizorii cu care Vulpe reusise sa stabileasca contacte pe vremea cand lucra ca simplu angajat. Ioan Vulpe recunoaste ca primii clienti ai firmei sale au fost "prietenii", dar in cele din urma a reusit sa isi mareasca semnificativ portofoliul, in special datorita publicitatii de care a beneficiat pe diverse site-uri de profil... Auto Accesorii ofera in special servicii pentru posesorii de masini romanesti sau coreene, avand ca tinta principala clientii cu autovehicule mai ieftine. Elementele de tuning reusesc sa le faca insa de nerecunoscut, mai ales ca majoritatea persoanelor care apeleaza la astfel de servicii nu se sfiesc sa scoata bani din buzunar. Majoritatea clientilor doresc initial sa isi achizitioneze jante, spune seful Auto Accesorii, deoarece acestea sunt cele mai vizibile. Pretul unui set complet de jante variaza intre 2.000 si 4.000 de lei, insa cele mai scumpe pot ajunge si la 4.000-5.000 bucata, echivalentul a aproape 15.000 de lei pentru un set. Cu o suma intre 1.500 si 3.000 de euro, posesorul unei masini fara pretentii isi poate tuna autoturismul atat pe exterior, cu elemente precum barele din fata si din spate, capota modificata cu diverse aerisiri, praguri, toba si eleroane deasupra lunetei sau pe portbagaj, cat si cu elemente de interior - diverse ornamente de bord, covorase sau pedale de aluminiu.
In 2008 firma de tuning care are in prezent doi angajati a inregistrat o cifra de afaceri cu 50% mai ridicata decat in 2007, iar profiturile au crescut si ele vizibil. Ioan Vulpe estimeaza insa ca in 2009 nivelul profitului va scadea, deoarece clientii incearca sa economiseasca mai mult pe fondul temerilor legate de criza financiara.
 
Sursa: zf.ro